Belangrijke opmerking:

AECO heeft haar activiteit als energieleverancier gestopt. Onze openingsuren: maandag t.e.m. vrijdag van 9u00 tot 12u00. We blijven beschikbaar via e-mail: service@aeco.be

Naar het antwoord op uw vraag
FAQ

Hoe kan ik de ombudsman voor energie bereiken?

Als u twijfelt aan een afrekening, meer informatie wenst of een klacht wilt indienen, neem dan altijd contact op met uw energieleverancier. Hij zal zijn uiterste best doen om u te helpen.

Indien u geen bevredigend antwoord ontvangt of indien geen overeenkomst kan worden bereikt, kunt u de Federale Energiebemiddelingsdienst raadplegen door hen te schrijven:

 

Ombudsman voor energie, Koning Albert II-laan 8, bus 6, 1000 Brussel

klacht@ombudsmanenergie.be

Tel: +32 (0)2 211 10 60

Fax: +32 (0)2 211 10 69

 

De bemiddelingsdienst kan pas tussenbeide komen nadat u vooraf de eerste stappen bij uw leverancier hebt ondernomen.

Deze website maakt geen gebruik van cookies. U kunt deze melding echter op lange termijn verbergen door op “OK” te klikken en in te stemmen met de opslag van een enkele cookie. Als u op “Cookies weigeren” klikt, wordt er geen cookie opgeslagen – maar deze melding zal op elke pagina opnieuw worden weergegeven. Voor meer informatie over cookies en hoe u ze kunt verwijderen, afhankelijk van uw browsertype, zie www.allaboutcookies.org.